Syarat & Terma Tempahan

SYARAT & TERMA TEMPAHAN

Syarat
& Terma
 1
ISI BORANG TEMPAHAN
Pastikan borang di isi dengan betul, tepat dan tiada kesalahan ejaan. Kami tidak akan bertanggung jawab sekiranya maklumat yang dicetak adalah di atas kesilapan anda.

SILA EMAILKAN BUTIRAN ANDA ke :
support@ezyartz.com

Syarat
& Terma
 2
REKABENTUK ARTWORK
Setelah deposit pembayaran sebanyak 60% (Sekiranya jumlah tempahan melebihi RM1000 dan keatas). Draf artwork anda akan disiapkan. Kami akan mengambil masa dalan 2-4 hari bekerja untuk menyiapkan draf artwork anda bergantung kepada produk yang ingin didesign. Kami akan emailkan artwork tersebut kepada anda apabila ianya siap untuk kata putus.


 
Syarat
& Terma
3
PEMBETULAN DAN PENGESAHAN
Sila semak dengan teliti design/artwork tersebut. Sekiranya ada pembetulan yang ingin dilakukan, emailkan semula review design tersebut atau hubungi kami. Kami akan membuat pembetulan dengan segera dan emailkan semula kepada anda. Sekiranya tiada lagi pembetulan yang diperlukan, sila buat pengesahan untuk kami teruskan bagi proses percetakan.


Syarat
& Terma
4
PERCETAKAN
Setelah pembayaran atau deposit diterima, kami akan mencetak produk anda. Tempoh proses cetakan bergantung kepada produk yang anda pilih. Ianya diantara 7-14 hari berkerja.


Syarat
& Terma
5
PRODUK SIAP
Setelah produk anda siap dicetak, kami akan menimbang berat kad tersebut untuk menentukan jumlah caj penghantaran. Kami akan menghubungi anda untuk memaklumkan kos penghantaran.


Syarat
& Terma
6
PENGHANTARAN
Kami hanya akan melakukan penghantaran setelah bayaran penuh diterima, kami
akan menghantar produk tersebut. Kami akan
menggunakan perkhidmatan penghantaran Pos Laju. Pengambilan di kedai adalah percuma. Penghantaran menganbil
masa 1- 3 hari bekerja mengikut destinasi. Sila buat tempahan
lebih awal supaya masalah kelewatan tidak berlaku.

0 comments:

Post a Comment